Úvod Obchodní podmínky Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamační řád

Záruční listy

Záruční listy k výrobkům značek Liebherr a Siemens zasíláme zákazníkům na uvedenou fakturační adresu cca po 14 dnech po převzetí zboží. Po tuto dobu si zákazník zboží řádně vyzkouší. U zboží ostatních značek působí dle nových norem jako záruční list prodejní faktura.

Pravidla reklamace

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit doklady o prodeji zboží vystavené prodávajícím kupujícímu -fakturu nebo paragon. Kupující je povinen předat prodávajícímu reklamované zboží úplné, tedy s kompletní dokumentací, neporušené, čisté a v originálním balení. Pokud tak neučiní, je prodávající oprávněn reklamaci odmítnout.

Prodávající je povinen zajistit, aby autorizovaný záruční servis vadu odstranil nejpozději do třiceti kalendářních dnů od převzetí zboží k opravě a v této lhůtě opravené zboží bezplatně doručit zpět zákazníkovi.

V případě, že výše uvedená lhůta k odstranění vady uplyne marně, vystaví prodávající na vadné zboží dobropis ve výši prodejní ceny vadného zboží a smlouva ohledně vadného zboží mezi prodávajícím a zákazníkem zaniká.Oprávněnost reklamace musí zákazník doložit prodejním dokladem a záručním listem s uvedením uvedeným výrobním (sériovým) číslem.

Na veškeré námi dodávané výrobky pro domácnost, je zajištěna záruční doba min. 24 měsíců. V případě poruchy spotřebiče, je nutné vyhledat servisní středisko, nejbližší místu vašeho bydliště.

Toto servisní středisko najdete:

  • v příloze návodu na obsluhu
  • v samostatné příloze záručního listu
  • přímo na záručním listu.

 Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech: 

  • ztrátou dodacího listu, ztrátou prodejního dokladu,
  • porušením ochranných či záručních pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,
  • mechanickým poškozením zboží,
  • elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje),
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými  a mechanickými vlivy kancelářskému prostředí,
  • neodbornou instalací v rozporu s uživatelskou příručkou nebo zanedbáním péče o zboží, pokud bylo zboží nebo jeho část poškozeno počítačovým virem,
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
  • provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů zboží,
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly.

V případě neoprávněné reklamace je zákazník povinen uhradit náklady s tím spojené.

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Elektro Vlášek
Letců 1001
500 02 Hradec Králové

Tel.: +420 777 922 700
E-mail: info@znackove-spotrebice.cz

© 2018, znackove-spotrebice.cz – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek

eBRÁNA s.r.o. | B2C Brána | eod.cz

Přeskočit na začátek stránky